НЕСТРАБИЗМИЧЕСКИЕ НАРУШЕНИЯ БИНОКУЛЯРНОГО ЗРЕНИЯ (ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ)

Authors

  • Салманова С.З.

Keywords:

akomodasiya pozuntuları, verqent pozuntuları, diqqətin defsiti və hiperaktivlik sindromu (DDHS)

Abstract

Insan orqanizminə daxil olan, emal olunub mənimsənilən informasianın 80%-i görmə analizatoru vasitəsilə qəbul edilir. Bu səbəbdən uşaqların koqnitiv inkişafı və sonrakı təhsillə bağlı tərəqqisi görmə funksiyasının sağlamlıq halından çox asılıdır.
Azərbaycan Səhiyyə Nazirliyinin göstərişinə əsasən, məktəbəqədəryaşlı uşaqların oftalmoloji müayinəsi görmə itiliyi və onun korreksiyasını, binokulyar görməni və göz dibinin müayinəsini mütləq əhatə edir.
Təqdim olunan ədəbiyyat icmalında məktəbəqədər və ilk məktəb illərində uşaqlarda akkomodasion – vergent anomaliyalarının yeri və onların vaxtında dəqiqləşdirilib tənzimlənməyi cəhdlərinin vacibliyi araşdırılmışdır. Icmalın təhqiqi uşaqlarda görmə imkanlarının akkomodasion – vergent anomaliyalarla bağlı problemlərinin reallığını açmaqla yanaşı, təhqiqat metodlarının və müayinə subyektlərinin müxtəlifiyi səbəbindən, onların elmi interpretasiyasının çətinliyini də aşkar etmişdir.
Icmalın yekununda bu istiqamətdə aparılan müayinə və müalicə işlərinin metodologiyasına dair avropa və Ümumdünya vahid şəklə salınmış protokolun işlənib hazırlanmasına ehtiyac olduğu vurğulanıb.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2016-02-12

Issue

Section

​LITERATURE REVIEWS

How to Cite

[1]
Салманова С.З. 2016. НЕСТРАБИЗМИЧЕСКИЕ НАРУШЕНИЯ БИНОКУЛЯРНОГО ЗРЕНИЯ (ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ). The Azerbaijan Journal of Ophthalmology. 20 (Feb. 2016), 139–149.
Article Footer

Similar Articles

1-10 of 171

You may also start an advanced similarity search for this article.